Политика конфиденциальности

Paziņojums par Olympic Casino klienta personas datu apstrādi

Spēkā no: 09.09.2024

1.  Vispārīgi noteikumi

1.1.    Šajā paziņojumā ir izskaidrota klientu personas datu apstrāde, ko veic Olympic Casino kazino, un klientu tiesības saistībā ar personas datu apstrādi.
1.2.    Datu pārzinis ir SIA Olympic Casino Latvia (turpmāk tekstā – OCL), Rēzeknes iela 5E, Rīga, LV-1073, +37167892975, latvia@oc.eu.
1.3.    Datu aizsardzības specialista kontaktinformācija - DataProtectionOfficerLatvia@oc.eu, +37167892975, Rēzeknes iela 5E, Rīga, LV-1073.
1.4.    OCL īsteno atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu personas datus no nesankcionētas piekļuves, nelikumīgas izpaušanas, nejaušas nozaudēšanas, pārveidošanas, iznīcināšanas vai citas nelikumīgas apstrādes. Tāpat pieprasām mūsu sadarbības partneriem, kuriem nododam personas datus saskaņā ar šo Privātuma paziņojumu, īstenot nepieciešamos organizatoriskos, fiziskos un IT drošības pasākumus. Tomēr, lūdzu, ņemiet vērā, ka pat izmantojot visus tehniskos un organizatoriskos pasākumus personas datu aizsardzībai, daži riski, piemēram, kiberuzbrukumi, elektrības zudumi, programmatūras kļūdas vai personas ļaunprātīga darbība, joprojām pastāv. Atklājot šādu pārkāpumu, mēs veiksim visus saprātīgos pasākumus, lai mazinātu un samazinātu risku mūsu klientiem.
1.5.    Noteikumi par personas datu apstrādi var tikt ietverti arī līgumos starp klientu un OCL. Šādā gadījumā noteikumu pretrunas gadījumā tiek piemēroti līgumā saskaņotie noteikumi.
1.6.    Ja OCL paziņojumā par personas datu apstrādi tiks veikti grozījumi, OCL publicēs atjaunināto versiju.

2.    Klienta tiesības saistībā ar viņu personas datu apstrādi

2.1.    Klientam ir tiesības būt informētam par to, vai OCL apstrādā viņa personas datus, un, ja tā, tad saņemt iepriekš minēto datu kopiju.
2.2.    Klientam ir tiesības pieprasīt labot savus neprecīzos personas datus.
2.3.    Klientam ir tiesības jebkurā laikā atsaukt savu piekrišanu personas datu apstrādei (piemēram, tiešā mārketinga piekrišanu), ja apstrādes pamatā ir piekrišana. Piekrišanas atsaukšana neietekmē tās apstrādes likumību, kas veikta pirms atsaukšanas.
2.4.    Klientam ir tiesības pieprasīt savu personas datu dzēšanu. OCL var dzēst datus, kas apstrādāti, pamatojoties uz piekrišanu vai likumīgām interesēm, ja OCL intereses neatsver klienta intereses. Tiesības uz dzēšanu neattiecas uz datiem, kas tiek apstrādāti, lai izpildītu juridiskas vai līgumiskas saistības, kamēr juridiskās vai līgumsaistības ir spēkā.
2.5.    Klientam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi (jo īpaši uz leģitīmu interešu pamata) un ierobežot savu personas datu apstrādi, ja tas ir pamatoti.
2.6.    Klientam ir tiesības saņemt savus iesniegtos personas datus strukturētā un mašīnlasāmā formātā (ja tas ir tehniski iespējams) nosūtīšanai citiem uzņēmumiem.
2.7.    Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību par personas datu apstrādi Igaunijas Datu valsts inspekcijā, sūtot e-pastu uz pasts@dvi.gov.lv vai personīgi Elijas ielā 17, Rīgā, LV-1050.

3.    Apstrādātie personas dati un to avoti

3.1.    OCL apstrādā šādus klienta personas datus:
3.1.1.    Reģistrācijas dati: vārds, uzvārds, personas kods vai dzimšanas datums, personas foto.
3.1.2.    Verifikācijas dati: personu apliecinoša dokumenta veids, dokumenta numurs, izdošanas un derīguma termiņš, dokumenta kopija, personas datu pārbaudes rezultāti no azartspēļu pašizslēgšanas saraksta, sodīto personu saraksta un OCL kazino izslēgšanas saraksta, dzīvesvietas valsts.
3.1.3.    NILLTPFN dati: nodarbošanās vai darbība, dzīvesvietas valsts, informācija par to, ka esat politiski nozīmīgā persona, naudas līdzekļu avots un izcelsme, informācija par skaidras naudas darījumiem virs 2000 € (laiks, vieta, summa, apraksts).
3.1.4.    Club reward kartes dati: kluba atlīdzības kartes numurs, izdošanas datums.
3.1.5.    Azartspēļu dati: spēles norises vietas nosaukums, spēļu iekārtas veids un numurs, spēles sesijas sākuma un beigu laiks, informācija par sesijas laikā iemaksātiem līdzekļiem, uzlikto likmi un spēles rezultātu.
3.1.6.    Pārskaitījumu dati: bankas konta IBAN vai kartes numura pēdējie 4 cipari, pārskaitījuma vai kartes maksājuma summa, darījuma vieta un laiks.
3.1.7.    Mārketinga un komunikācijas dati: e-pasta un/vai mobilā tālruņa numurs, saziņas valoda, produkta/pakalpojuma izvēle, piekrišana tiešajam mārketingam, ziņojuma saturs, ziņojuma datums un laiks.
3.1.8.    Vizuālie dati: personas vizuālais attēls, spēles vietas nosaukums, kameras numurs, datums un laiks.
3.1.9.    Vietnes apmeklējuma dati: IP adrese (tostarp atrašanās vieta, pamatojoties uz IP adresi), interneta pakalpojumu sniedzējs, novirzītāja URL, datums, laiks, piekļuves pilnvara, sesijas atslēga, tīmekļa pārlūkprogrammas veids un versija, operētājsistēma, pārsūtīto datu apjoms un statuss, MAC adrese;
3.1.10.     Sīkdatņu dati: OCL savās vietnēs izmanto sīkfailus, lai optimizētu vietnes un to funkcijas. Sīkdatnes var vākt personas datus. Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, skatiet sīkfailu politiku.
3.2.    OCL neapstrādā īpašas ar klientu saistītas personas datu kategorijas (datus par rasi vai etnisko izcelsmi, reliģisko vai filozofisko pārliecību, seksuālo dzīvi, seksuālo orientāciju, politiskajiem uzskatiem, dalību arodbiedrībās, informāciju par jūsu veselību, ģenētiskos datus un biometriskos datus).
3.3.    OCL vāc ar klientu saistītus datus no klienta, publiski pieejamiem avotiem un trešajām personām, piemēram, valsts iestādēm, nacionālajām datubāzēm un Acuris Risk Intelligence LTD, kas ir datubāzes starpnieks, kas attiecas uz politiski atklātu personu pārbaudi un sankcijām.

4.    Personas datu apstrādes juridiskais pamats un mērķi

4.1.    Klienta personas datu apstrādes tiesiskie pamati ir: juridisko saistību izpilde, līgumsaistību izpilde, datu subjekta piekrišana un OCL likumīgās intereses.
4.2.    Tālāk ir sniegts apstrādes darbību saraksts un to juridiskais pamatojums:
4.2.1.    Juridisko saistību izpildei mēs apstrādājam: reģistrācijas datus, pārbaudes datus, NILLTPFN datus, azartspēļu datus, vizuālos datus;
4.2.2.    Līguma izpildei apstrādājam: reģistrācijas datus, azartspēļu datus, pārskaitījumu datus, Club rewards karšu datus;
4.2.3.    Pamatojoties uz piekrišanu, mēs apstrādājam mārketinga un komunikācijas datus, sīkfailu datus;
4.2.4.    Pamatojoties uz leģitīmām interesēm, mēs apstrādājam: Club rewards karšu datus, vizuālos datus, azartspēļu datus, sīkfailu datus, vietnes apmeklējumu datus, reģistrācijas datus.
4.3.    Klienta personas datu apstrādes mērķi ir: klientu datubāzes administrēšana, klienta reģistrācijas pienākuma izpilde, klienta finanšu darījuma reģistrēšanas pienākuma izpilde, līguminformācijas sniegšana klientam, prasības "pazīsti savu klientu" izpilde, pienākuma izpilde pārbaudīt personas, kurām ir bērna uzturēšanas parādi vai kuras atrodas pašizslēgšanās sarakstā, azartspēļu pakalpojumu sniegšana, lojalitātes veidošana un pievienotās vērtības nodrošināšana, klienta pašizslēgšanas pieteikuma izskatīšana, OCL pakalpojumu/produktu mārketings, klientu atsauksmju vākšana un apstrāde, klienta riska profila noteikšana, klientu bāzes paplašināšana, klientu bāzes veidošana klientu lojalitāte un pievienotās vērtības nodrošināšana ar Club rewards kartes starpniecību, zaudējumu pieprasīšana, maksājumu termināļa lietošanas noteikumu un nosacījumu ievērošana, pokera līderu saraksta uzturēšana, OCL resursu pārvaldība, servisa uzlabošana, darba procesu un personāla uzraudzība, drošības nodrošināšana spēļu vietās, OCL dokumentu arhivēšana, trauksmes celšanas ziņojumu apstrāde.
4.4.    Gadījumā, ja datu apstrāde tiek veikta juridisku vai līgumsaistību izpildei, klientam ir pienākums sniegt šādus personas datus. Šādu datu nesniegšana neļaus OCL pildīt savas līgumsaistības vai juridiskos pienākumus un ierobežos klienta iespējas izmantot piedāvātos pakalpojumus.
4.5.    Ja OCL apstrādā personas datus, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, tā ir novērtējusi, ka tās leģitīmās intereses apstrādāt personas datus noteiktiem nolūkiem pārsniedz klienta intereses un tiesības.
4.6.    Ja personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz klienta piekrišanu, tad šo piekrišanu var atsaukt, sazinoties ar datu aizsardzības specialistu, kura kontaktinformācija atrodama 1.3.punktā, vai noklikšķinot uz atteikšanās saites katra mārketinga ziņojuma beigās.

5.    Profilēšana un automatizēta lēmumu pieņemšana

5.1.    Profilēšana tiek izmantota šādos procesos, un tās pamatā ir šāda loģika:
5.1.1.    OCL un OlyBet piedāvāto pakalpojumu/produktu mārketings, ņemot vērā klientu apmeklējumu, izmantoto pakalpojumu un spēles apjomu.
5.1.2.    Klienta riska profila noteikšana, ņemot vērā klienta pēdējo 365 dienu apmeklējumu, spēļu un maksājumu statistiku. Pamatojoties uz riska profilu, OCL var lūgt pierādījumus par klienta ienākumiem, pretējā gadījumā OCL ir tiesības ierobežot klienta piekļuvi piedāvātajiem pakalpojumiem.
5.2.    Automātizētie lēmumi tiek izmantoti šādos procesos un balstās uz šādu loģiku:
5.2.1.    Iknedēļas bezmaksas spēles ģenerēšana Club rewards kartes lietotājam, ņemot vērā klienta spēļu apgrozījumu pēdējo 30 dienu laikā.
5.2.2.    Klienta paaugstināšana uz bronzas un sudraba līmeni, pateicoties balvas punktiem, tiek veikta, pamatojoties uz klienta iepriekšējo 6 mēnešu spēļu apgrozījumu.

6.    Personas datu pārsūtīšana

6.1.    Lai sniegtu pakalpojumus un/vai izpildītu savas juridiskās saistības, OCL kā personas datu apstrādātājus izmanto partnerus, kas apstrādā datus, pamatojoties uz OCL sniegtajiem norādījumiem un to apjomu.
6.2.    Apstrādājot personas datus, OCL nodos jūsu personas datus šādiem saņēmējiem: valsts iestādēm, tiesām, bankām, auditoriem un juridiskajiem konsultantiem, apdrošināšanas sabiedrībām, analītikas pakalpojumu sniedzējiem, arhivēšanas pakalpojumu sniedzējiem, informācijas pārraides un sakaru pakalpojumu sniedzējiem, politiski nozīmīgo personu un sankciju pārbaudei datu bāzu starpniekiem, pokera turnīru pārvaldības programmatūras nodrošinātājiem, straumēšanas pakalpojumu starpniekiem, trauksmes celšanas platformu operatoriem, datu bāzu operatoriem, sporta godīguma organizācijām un arodbiedrībām.
6.3.    Ja OCL partneris, kas apstrādā datus, atrodas ārpus Eiropas Savienības, personas datu nosūtīšanai izmantojamie drošības pasākumi ir: atbilstošs datu aizsardzības līmenis saņēmējā valstī saskaņā ar Eiropas Komisijas lēmumu vai Eiropas Komisijas izstrādātās standarta sadarbības līgumā datu aizsardzības līguma klauzulas izmantošana (lai iegūtu plašāku informāciju, noklikšķiniet uz attiecīgās saites).
6.4.    Klientu datu kopīgais pārzinis ir OlyBet tiešsaistes azartspēļu operators SIA Olybet Latvia (adrese Rēzeknes ielā 5E, Rīgā, LV-1073, +37167892975, latvia@oc.eu), kas ietilpst vienā grupā ar OCL, ar kuru OCL veic klientu datu apstrādi, lai organizētu kopīgas kampaņas, mārketinga pakalpojumus/produktus, nosūtītu paziņojumus (tostarp tiešo mārketingu saistībā ar OCL un OlyBet, atkarībā no piekrišanas), koplietotu datus starp kopīgiem pārziņiem, lai kopīgi pārvaldītu un nodrošinātu lojalitātes programmas, kas nosaka klienta riska profilu un OCL resursu pārvaldību. Puses šajā sakarā ir noslēgušas vienošanos, kas ļauj pusēm koplietot personas datus, lai sasniegtu šajā Privātuma paziņojumā ietvertos mērķus.

7.    Personas datu glabāšanas termiņi

7.1.    Klienta personas dati tiek saglabāti, līdz ir izpildīti apstrādes mērķi vai tiek izpildīti no tiesību aktiem izrietošie pienākumi.
7.2.    Lai ievērotu azartspēļu, NILLTPFN, kā arī grāmatvedības likumdošanu, OCL ir jāsaglabā NILLTPFN dati (informācija par darījumiem virs 2000 €) vismaz 5 gadus pēc attiecīgā darījuma. Ja personas dati netiek dzēsti pēc 5 gadiem, tad OCL ir novērtējusi, ka tai ir leģitīma interese saglabāt visus vai daļu no datiem, un tādā gadījumā OCL attiecīgos datus nesaglabās ilgāk, nekā OCL nepieciešams pildīt savus likumīgos mērķus. 
7.3.    Videonovērošanas ierakstus glabā vismaz 7 dienas, bet ne ilgāk kā 30 dienas.

8.    Videonovērošana

8.1.    OCL savos birojos, kazino un spēļu vietās drošības nolūkos izmanto videonovērošanu. Biroju ieejas zonu, visu klientu zonu, kasi, bāru un laukumu pirms spēļu vietu ārdurvīm uzrauga videonovērošanas sistēmas.
8.2.    OCL izmanto videonovērošanu, lai pildītu savus juridiskos pienākumus, lai nodrošinātu apmeklētāju, darbinieku un īpašuma drošību, atklātu un novērstu nelikumīgas darbības un aizsargātu OCL likumiskās intereses.
8.3.    Videonovērošanas attēlus un ierakstus varēs skatīt tikai OCL uzraudzības darbinieki. Pēc tiesībsargājošo iestāžu pieprasījuma ieraksti tiks pārsūtīti arī tām.